Qarabağ Gündəm Cəmiyyət Hadisə Siyasət Dünya Sağlamlıq Sosial-İqtisadi
"ABŞ yaramazdır" - Çində Rusiya-Ukrayna müharibəsinə münasibət budur
"ABŞ yaramazdır" - Çində Rusiya-Ukrayna müharibəsinə münasibət budur

Çin Ukraynadakı müharibədə özünü bitərəf kimi göstərə bilərdi. Lakin onun öz daxilində öz auditoriyasına verdiyi mesaj fərqli yanaşmadan xəbər verir.

Bizimyol.info xəbər verir ki, "Sinxua" dövlət xəbər agentliyi müharibəni “xüsusi hərbi əməliyyat” və “Rusiya-Ukrayna böhranı” adlandırır. Çin mətbuatı heç vaxt bunun işğal olduğu barədə yazmır. Dövlət yayımı olan CCTV Rusiyanın işğalından cəmi üç həftə sonra ilk dəfə mülki əhalinin itkilərini qeyd edib. Bu yaxınlarda dövlət qurumları ABŞ-ın Ukraynada bioloji silahların, o cümlədən Rusiyada quş viruslarını yaya bilən köçəri quşların hazırlanmasını maliyyələşdirdiyini iddia edən "Rusiyaya qarşı sui-qəsd nəzəriyyəsi" barədə təbliğatı iki qat artırdılar.

Müharibənin Çin dövlət mediasında necə qurulduğu hökumətin mövqeyinin əksidir.

Çin Rusiyanı Pekinin güclü iqtisadi əlaqələri olan suveren bir dövlətin işğalına görə qınamır. Bunun əvəzinə “bütün tərəflər” tərəfindən müzakirə edilməli olan “qanuni təhlükəsizlik narahatlıqlarından” danışdı. Son günlərdə Buçada Rusiya qoşunları tərəfindən öldürüldüyü iddia edilən mülki şəxslərin tapılması ilə bağlı Qərbdə hiddət yaransa da, Çin dövlət mediasında insan tələfatını etiraf etmək üçün son dərəcədə "incə tonla" işıqlandırma olub.

Bir aydan çox əvvəl hərbi əməliyyatlar başlayandan bəri bir mövzu ardıcıl olaraq qalır: "ABŞ yaramazdır".

Fevralın əvvəlində iki ölkə “məhdudiyyətsiz” tərəfdaşlıq elan etdikdən sonra Çinin Rusiya ilə münasibətləri daha da diqqətlə araşdırılıb.

Çinin dövlət orqanları ilə Sputnik və Russia Today kimi Rusiya agentlikləri arasında əməkdaşlığın uzun bir tarixi olduğunu qeyd edən Çin Media Layihəsinin həm-direktoru David Bandurski: "Biz məlumatı bunun bir hissəsi kimi başa düşməliyik", - deyib.

Münaqişə davam etdikcə, Çin dövlət mediası Rusiya təbliğatını gücləndirmək üçün öz platformalarını təqdim etdi. ABŞ-da yerləşən ikidilli xəbər saytı olan "China Digital Times"ın məlumatına görə, dövlət orqanları Kreml rəsmilərinə və Rusiya dövlət mediasına xəbər mənbəyi kimi istinad edir.

Qadir, Bizimyol.info

Paylaş »
Son xəbərlər
Bütün xəbərlər »