Qarabağ Gündəm Cəmiyyət Hadisə Siyasət Dünya Sağlamlıq Sosial-İqtisadi
ABŞ-da tibb bacısı peyvənddən sonra huşunu itirdi - Video
Peyvənd - Həkim iynə

Tiffani Dover adlı tibb bacısı Tennessi xəstəxanasında "Pfizer" koronavirus peyvəndini vurdurduqdan sonra huşunu itirib.

"New York Post" xəbər verir ki, hadisə qadının peyvəndlənmədən sonra verdiyi reportaj zamanı qeydə alınıb. Tibb bacısı jurnalistlərə başının gicəlləndiyini bildirib, daha sonra isə yıxılıb.

"Bilirsinizmi, bütün işçilər peyvəndi almaqdan çox xoşbəxtdirlər. Və bilirəm ki, bu həqiqətən... Üzr istəyirəm, başım çox gicəllənir",-deyən tibb bacısı bundan sonra huşunu itirib.

Amma həkimlər bu hadisənin peyvənd komponentləri ilə əlaqəli olmadığını iddia ediblər. Qadın da özünə gəldikdən sonra bildirib ki, o adətən ağrı hiss etdikdə huşunu itirdirir.

Xəstəliklərə Nəzarət və Profilaktika Mərkəzinin açıqlamasında da bildirilib ki, müxtəlif tibbi prosedurlar zamanı insanların özündən getməsi adətən ağrı və narahatlıq səbəbindən baş verir.(qafqazinfo)

Paylaş »
››› Rusiya Qarabağda Ermənistan ordusunu müharibəyə hazırlayır - Fotolar
››› Şəhid məzarlarını dağıdan məmurlar Ermənistanı sevindirdilər
››› “Baydenə zəng vur, Əliyevlə danışsın, imtina etməyəcək”
››› “Ermənistan altı ölkə arasında qurulacaq əməkdaşlığa qoşula bilər”
››› “Bəsdir!” - Hikmət Hacıyevin “Atlantic Council”dəki nitqinə dair
››› 3 rayonda su kəsiləcək
››› Tağı Əhmədov xəstəxanaya yerləşdirildi
Son xəbərlər
Bütün xəbərlər »